AXONIS má velmi podrobný systém nastavení, který umožňuje rychlou a pružnou implementaci u nového uživatele zejména pomocí nastavení číselníků aplikace. U stávajícího uživatele číselníky umožňují pružně provádět potřebné změny v nastavení aplikace a průběžné aktualizace.
Pracoviště
V rámci pracovišť lze identifikovat jednotlivá pracovní místa. Pracovní místa většinou odpovídají strojnímu vybavení parkovišť (stroje na pracovišti, pracovníci). Je možné nastavit platnost pracovního místa, zda bude zahrnuto do systému plánování a řízení.
Pracovní místo
V rámci pracovišť lze identifikovat jednotlivá pracovní místa. Pracovní místa většinou odpovídají strojnímu vybavení parkovišť (stroje na pracovišti, pracovníci). Je možné nastavit platnost pracovního místa, zda bude zahrnuto do systému plánování a řízení.
Směny, přehled směn (kalendář)
Číselník Nastavení směn definuje nastavení plánovacího systému. Plánovat lze na (prakticky) libovolné obecné časové úseky, hodiny, dny, týdny. Optimální je nastavení na týdenní intervaly. Přehled směn zobrazuje jejich seznam. Klíčové údaje jsou zahájení, ukončení a označení směny. V seznamu lze standardně vyhledávat a třídit. Další směny lze přidávat nebo odebírat.
Výjimky kapacity pracoviště
Pro každé pracoviště a danou směnu lze naplánovat výjimku (navýšení kapacit) na rozdíl od základního nastavení pracoviště, kde jsou kapacity pracovišť určeny (viz číselník Pracoviště). Tato možnost slouží zejména pro stanovení různých variant plánů. Tím je plánovací výrobní systém AXONIS velmi flexibilní v reakci na potřebné změny a nastavení.
Zákazníci
Číselník zákazníků obsahuje seznam zákazníků, ke kterým se přiřazují zakázky. AXONIS obecně umožňuje podrobný popis zákazníka (kontaktní údaje, kontaktní osoby) a zejména začlenění zákazníků podle priority (1-3). Priorita zákazníka/zakázky je jedním z volitelných parametrů plánovacího algoritmu systému AXONIS.
Zaměstnanci
Tato část číselníků slouží pro administraci zaměstnanců na pracovištích, zejména pro evidenci k odvádění práce (nezaměňovat s administrací uživatelů systému AXONIS). Soustřeďuje pouze základní informace z evidence, slouží zejména pro identifikaci při odvádění výroby a pro potřeby mistrů ve výrobě, kteří mají významnou úlohu v řízení výroby na pracovištích. Údaje lze importovat z ERP, též načíst dávkově a upravit ručně.
Napiště nám
V případě dotazů či zájmu nás neváhejte kontaktovat pro více informací